درباره شرکت دقیق شیمی آزما

درباره شرکت دقیق شیمی آزما

تاریخچه و توضیحاتی درمورد شرکت دقیق شیمی آزما
1398/12/18
0 نظر

تاریخچه دقیق شیمی آزما

شرکت دقیق شیمی آزما با به کارگیری تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته روزدنیا و با تكیه بر تخصص کارشناسان خبره، فعالیت خود را از اوایل سال 1396آغاز نموده و قصد دارد دامنه خدمات خود را در زمینه آنالیز و مطالعات کلیه نمونه های معدنی و اکتشافی کشور در سطوح مختلف و در بخش های خصوصی و دولتی توسعه دهد. 
امكانات آزمایشگاهی دقیق شیمی آزما، مشتمل بر تجهیزات کامل آماده سازی نمونه، آنالیز دستگاهی و آنالیز شیمی تر و تجزیه اکسیدهای اصلی می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده دقیق شیمی آزما به واسطه تجهیزات پیشرفته خود ، قادر به انجام طیف گسترده ای از آنالیزنمونه های معدنی ونمونه های زیست محیطی تا حد تشخیص PPbمی باشد .شرکت دقیق شیمی آزما در نظر دارد که طی سال های آتی با معیار دقت، صحت ، سرعت و قیمت گذاری مناسب ، توانایی خود را در زمینه تجزیه مواد معدنی بر اساس استانداردهای جهانی به اکتشاف گران و فعالان صنایع معدنی ایران اثبات نموده و دراین راستا به همكاری مستمر تحت عنوان آزمایشگاه معتمد با سازمان ها و شرکت های معتبر دولتی و خصوصی فعال در زمینه های مختلف آنالیز مواد معدنی در ایران بپردازد.
 
سیستم مدیریت کنترل و کیفیت
شرکت دقیق شیمی آزما به ارزش و اهمیت کنترل کیفیت نتایج، برای اکتشاف گران و شرکت های اکتشافی و معدنی کاملا واقف است.
پروسه کنترل کیفیت در این شرکت با معیار دقت و صحت مطلوب، به منظور جلب اعتماد و رضایت مشتریان نسبت به کیفیت بالای نتایج و داده های خروجی از آزمایشگاه متشكل از موارد مختلف به شرح ذیل می باشد:
قراردادن نمونه های شاهدیا به عبارتی Duplicate Replicate, Blank, CRM در هر سری نمونه و مختص هر عنصر.
به کارگیری محلول های استاندارد High Quality : به کارگیری نمونه های استاندارد محلول جهت کالیبراسیون دستگاه های تجزیه 
شرکت در مقایسات دوره ای بین آزمایشگاهی : شرکت دقیق شیمی آزما به طور منظم در آزمونهای مقایسات بین آزمایشگاهی شرکت می نماید تا ارزیابی دقیقی از داده های خروجی از آزمایشگاه داشته باشد. 
 
 
 
چشم انداز
چشم انداز ما براین باوریم که در آینده ای نه چندان دور مردم و معدنکاران محترم بیش از پیش به دقت و صحت آنالیز مواد معدنی و اکتشاف معادن اهمیت می دهند. ببنابراین ما متعهد هستیم در ارایه بهترین خدمات کنترل کیفیت این محصولات برای رسیدن به اهداف مشتریان عزیز گام برداریم. بر این اساس برنامه کارهای اجرایی و تحقیقاتی آزمایشگاه دقیق شیمی آزما برای طولانی مدت اینگونه برنامه ریزی شده است:
• راه اندازی آزمون های تخصصی درخواستی مراکز تولیدی ، وارداتی و کنترل کیفی
• انجام پروژه های تحقیقاتی دانشگاهی در قالب پایان نامه های دوره کارشناسی ارشد و دکتری
• انجام پروژه های تحقیقاتی برای مراکز و نهادهای دولتی و بخش خصوصی
• شرکت در جلسات تدوین و بازنگری استانداردهای ملی
• برگزاری کارگاهها و دوره های آموزشی تخصصی برای مسئولین فنی و دانشجویان
• حرکت در راستای اهداف بلند مدت و پیش به سوی دستیابی به استانداردهای بین المللی
• راه اندازی آزمون های تخصصی درخواستی مراکز تولیدی ، وارداتی و کنترل کیفی

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر